17 Temmuz 2014 Perşembe

I just wanna be with you, no matter what they say...


Bir kafede, radyoda ya da arkadasimizdan duyup bayildigimiz sarkilar olur ya, sonrasinda adini ya da kimin soyledigini bir turlu hatirlayamadigimiz icin o guzelim sarki da biz ona bir kez daha rastlayana kadar unutulur gider. Iste ben blogumu bu duruma bir son vermek icin acmistim. Bana iyi gelen, modumu yukselten, mutluluk veren sarkilari ve hikayelerini unutmamak ve benim gibi bu sarkilarda bir seyler bulanlarin da unutmamasi icin. Benim icin bir nevi muzik guncesi. Tabi ara ara farkli seyler de yazdigim oluyor. Gezdigim hosuma giden yerleri, okuyup cok begendigim kitaplari yine bana verdikleri hissi unutmamak icin yaziyorum ama simdilik blogumun esas amaci hala muzik:)

Asagidaki sarki da onlardan biri. Birkac hafta once radyoda duyup bayildim bu sarkiya ama sonrasinda ara ara yok! Bir turlu aklima gelmedi hangi sarki oldugu. Bir sarki vardi, bir sarki vardi diye debelendim durdum veee sonunda buldum. Demek ki neymis bir dahaki unutmak istemedigim sarkiyi hemen bloguma not alacakmisim:)




Chris Rea, 80'li yillarin unlu Ingiliz sarkici ve gitaristi. "Fool ( If You Think It's Over)" sarkisi Grammy de yilin sarkisi odulune aday gosterilmis ama Billy Joel'in "Just the Way You Are" isimli sarkisina yenilmis. En guzel sarkisi olarak genelde yukarida paylastigim "I Just Wanna Be With You" ile ayni albumde yer alan ve albume adini veren "The Road to Hell" gosteriliyor. Bu nedenle onu da dinlemenizi isterim. Chris Rea'nin sesi bana Cohen'i animsatiyor yer yer. Umarim basite indirgemis olmam ama ozellikle arabayla yapilan uzun seyahatlere cok yakistigini dusunuyorum sarkilarinin...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder