6 Mayıs 2014 Salı

It's all about the "M&M's"


Bu Bank holiday bizim icin M&M's in kocaman magazasinda kendimizi kaybettigimiz bir gun oldu:) Koray'in bahsedip durdugu hayalini kurdugu magazaya, China town'a gidelim diye cikmisken rastlamak en cok onu sevindirdi tabii. Evet biz M&M's faniyiz:)

Oyle cok da aramam diyenlerdenseniz bile bu kocaman magazasina mutlaka ugramalisiniz. Tam olarak Piccadilly Circus ve Leicester Square duraklari arasinda.




Girdikten sonra kendimi cilgin gibi magazanin icinde dolanip, her seyin fotografini cekerken buldum. Buram buram M&M's kokuyor ustelik:)




Bir suru seyin M&M's lisini yapmislar. Bardaklar, tabaklar, tshirtler, golf toplari ve bunun gibi bir suru urun M&M's karakterleriyle gulumsuyor. Her sey cok zekice yerlestirilmis, "beni al beni al" diye bagiriyor.


Kucuk kureler, dugmesine basinca elinize bir kac tane M&M's birakiyor...


Iste bunlara cok guldum, kasiyicilar:))








Her katta kendi mix M&M's lerimizi yapabilecegimiz tupler vardi. Yogun ilgi genelde buralardaydi tabii. Ozellikle cocuklar buyuk istahla her renginden almak icin yarisiyorlardi resmen.








Ozel fotograf cektirme koseleri de unutulmamis, hala turist mantiginda gordugum her eglenceli seyin onunde fotograf cektiren ben, bu sefer sadece cekmekle yetindim:)




Veee en eglenceli fotografi sona sakladim. M&M's in periyodik tablosu:




2 yorum:

  1. Çook güzel, çay demliğine bayıldımm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de onu cok sevdim, sarisi fln olsa alacaktim ama sadece kirmizisi varmis:)

      Sil