12 Mayıs 2014 Pazartesi

Nostalji: Perfect

Hadi bugün biraz nostalji yapalım...




I won't take anything less, It's got to be perfect! :)

Bir zamanların kült grubu Fairground Attraction'dan Perfect'i dinliyorsunuz. Grup 1987 yilinda Eddie Reader tarafindan kurulan Ingiliz akustik pop grubu. Perfect  ile 1989'da Brits'ten en iyi single, The First of a Million Kisses  albumuyle de en iyi album odulunu kazanmis. Sonrasinda maalesef grup dagilmis ama Eddie Reader kariyerine bircok solo albumle devam etmis.




Ben grupla Perfect sayesinde tanistim ve sarkiya resmen bagimli oldum. Ne zaman sesi sonuna kadar acip muzik dinlemek istesem listemin ilk siralarinda o oluyor. Genelde de her gun ya sabah ya da aksam ustu boyle bir ihtiyac doguyor bende. Sesi acip, etrafta dolanirken bangir bangir muzik dinlemek istiyorum. Bu sarki da bunun icin cok ideal. Bana mutluluk veriyor, motive ediyor:)

Sadece Perfect'ten bahsedersem haksizlik etmis olurum tabii. Find My Love, Clare, A Smile in a Whisper... Bir grubun her sarkisi mi guzel olur! Bir rahatlik, enerji akiyor muziginden:) Arada modunuz duserse deneyin derim...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder